Usein kysytyt kysymykset
Miten koko kuvio oikein toimii?
- Se on juuri niin yksinkertaista, kuin näyttääkin. Tilaat palvelun kuin minkä tahansa tuotteen näppärästi verkkokaupasta. Sen jälkeen soitamme sinulle nopeasti ja sovimme kanssasi sopivan ajankohdan työn suoritukselle.
- Sovittuna ajankohtana ilmestymme paikalle ja hoidamme homman viimeisen päälle.
- Jos haluat varmistaa saatavuuden tietylle ajankohdalle, voit soittaa meille tai kysyä chatissa ennen tilaamista ja varmistaa, että asennus onnistuu juuri silloin.
- Yllättäviä kuluja ei ole odotettavissa. Kaikki sisältyy verkkokaupassa maksamaasi hintaan.
Milloin asennus suoritetaan?
- Usein jo samalla viikolla, mutta viimeistään 14 päivän kuluttua tilauksen jättämisestä.
- Soitamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä sopivan ajankohdan sopimiseksi. Toki voit halutessasi ottaa asennuksen kauemmaksikin.
- Asennuksia suoritetaan pääasiassa arkisin 8-16 välillä, joskus myös iltaisin.
Täytyykö minun olla paikalla, kun asennusta suoritetaan?
- Ei tarvitse, mutta halutessasi voit olla.
- Huomioi kuitenkin, että asentajan pääsy sisälle kohteeseen tulee järjestää.
Onko asennuksillanne tyytyväisyystakuu?
- Kyllä! Mikäli et syystä tai toisesta ole tyytyväinen työn lopputulokseen, tulemme ehdottomasti korjaamaan asian. Tyytyväinen asiakas on meille kaikki kaikessa!
Saako tehdyistä töistä kotitalousvähennystä?
- Kyllä! Useista palveluistamme voi hakea kotitalousvähennystä! Lue lisää kotitalousvähennyksestä aihetta koskevalta sivultamme.
Voinko tilata laskulla?
- Kyllä! Vaikka olemme verkkokauppa, voit halutessasi maksaa asennuksesta vasta jälkikäteen. Yhteistyökumppanimme Klarna tarjoaa 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa.
- Jos haluat tilata laskulla, valitse maksutavaksi Klarna --> Maksa 30 päivän sisällä.
Myyttekö yrityksille?
- Ilman muuta! Yritysten on mahdollista tilata asennuksia verkkokaupasta ihan samalla tavalla kuin muidenkin.
- Vakavaraisten yritysten on mahdollista tilata myös laskulla.
Ovatko vakuutuksenne kunnossa?
- Kyllä. Meillä on kattavat vahinko- ja vastuuvakuutukset vahinkojen varalle.
Miten osaan valita oikean värisen silikonin?
- Jotta lopputulos on mahdollisimman siisti, kannattaa silikonisauman väri valita kohteen värin mukaan. Vaakasaumoihin on järkevintä valita jotakuinkin lattialaatan sauma-ainetta vastaava väri ja pystysaumoihin taas seinälaatan sauma-ainetta vastaava väri.
- Jos olet epävarma sopivasta väristä, älä huoli! Asentajamme auttaa sinua mielellään, ja voitte huoletta valita myös eri värin, kuin minkä olet valinnut tilaukselle :)
Tuleeko tilauksen päälle muita kuluja?
- Tilauksen hintaan lisätään verkkokaupan kassalla matkakulu, jonka suuruus riippuu kohteen sijainnista – järjestelmä laskee oikean matkakulun, kun syötät kassavaiheessa osoitteesi.
- Maksuvaiheen jälkeen muita kuluja ei tule.
Matkakulut ja toimituskäytäntö
- Miksi matkakulu ei sisälly palvelun hintaan? – Meiltä tilataan usein useampia palveluita kerralla, esim. 3 taulun kiinnitystä, 1 television kiinnitys + pyykinpesukoneen asennus. Emme ole sisällyttäneet matkakulua jokaisen tuotteen hintaan, jotta tällaisessa tapauksessa asiakas ei joutuisi maksamaan matkakulua useampaan kertaan!
- Tarkista matkakulun suuruus sijainnissasi ja lue lisää toimituskäytännöistä täältä.
Voiko tilauksen peruuttaa?
- Tilauksen voi perua viimeistään asennusta edeltävänä päivänä. Mikäli kyseistä asennusta varten on ehditty tekemään tarvikehankintoja tai siitä on aiheutunut muita kuluja, voidaan kulut vähentää hyvityksen määrästä.