Usein kysytyt kysymykset

 

Miten koko kuvio oikein toimii?

  • Se on juuri niin yksinkertaista, kuin näyttääkin. Valitset työlle haluamasi ajan ajanvarauskalenterin kautta ja tilaat palvelun kuin minkä tahansa tuotteen näppärästi verkkokaupasta.
  • Sovittuna ajankohtana ilmestymme paikalle ja hoidamme homman viimeisen päälle.
  • Yllättäviä kuluja ei ole odotettavissa. Lähtökohtaisesti kaikki sisältyy verkkokaupassa maksamaasi hintaan. 

Milloin asennus suoritetaan?

  • Asennus suoritetaan varaamanasi aikana, ellei jotakin yllättävää tapahdu.
  • Asennuksia suoritetaan pääasiassa arkisin 8-16 välillä, jonkin verran myös iltaisin ja viikonloppuisin.
  • Ellei palvelussa ole ajanvarauskalenteria, sovitaan palvelun suorittamisajankohta erikseen. Tee tällöin tilaus, niin soitamme sinulle viimeistään seuraavana työpäivänä ajankohdan sopimiseksi.

 

Täytyykö minun olla paikalla, kun asennusta suoritetaan?

  • Ei tarvitse, mutta halutessasi voit olla. 
  • Huomioi kuitenkin, että asentajan pääsy sisälle kohteeseen tulee järjestää. 

 

Onko asennuksillanne tyytyväisyystakuu?

  • Kyllä! Mikäli et syystä tai toisesta ole tyytyväinen työn lopputulokseen, tulemme ehdottomasti korjaamaan asian. Tyytyväinen asiakas on meille kaikki kaikessa!

Saako tehdyistä töistä kotitalousvähennystä?

  • Kyllä! Useista palveluistamme voi hakea kotitalousvähennystä! Lue lisää kotitalousvähennyksestä aihetta koskevalta sivultamme

Voinko tilata laskulla?

  • Kyllä! Vaikka olemme verkkokauppa, voit halutessasi maksaa asennuksesta vasta jälkikäteen. Yhteistyökumppanimme Klarna tarjoaa 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa.
  • Jos haluat tilata laskulla, valitse maksutavaksi Klarna --> Maksa 30 päivän sisällä.

Myyttekö yrityksille?

  • Ilman muuta! Yritysten on mahdollista tilata asennuksia verkkokaupasta ihan samalla tavalla kuin muidenkin. 
  • Vakavaraisten yritysten on mahdollista tilata myös "tavallisella" laskulla. 

Ovatko vakuutuksenne kunnossa?

  • Kyllä. Meillä ja yhteistyökumppaneillamme on kattavat vahinko- ja vastuuvakuutukset vahinkojen varalle. 

Miten osaan valita oikean värisen silikonin?

  • Jotta lopputulos on mahdollisimman siisti, kannattaa silikonisauman väri valita kohteen värin mukaan. Vaakasaumoihin on järkevintä valita jotakuinkin lattialaatan sauma-ainetta vastaava väri ja pystysaumoihin taas seinälaatan sauma-ainetta vastaava väri.
  • Jos olet epävarma sopivasta väristä, älä huoli! Asentajamme auttaa sinua mielellään, ja voitte huoletta valita myös eri värin, kuin minkä olet valinnut tilaukselle :)
  • Lue aiheesta lisää silikonien vaihdon ukk:sta!

 

Tuleeko tilauksen päälle muita kuluja?

  • Tilauksen hintaan lisätään verkkokaupan kassalla matkakulu, jonka suuruus riippuu kohteen sijainnista – järjestelmä laskee oikean matkakulun, kun syötät kassavaiheessa osoitteesi.
  • Maksuvaiheen jälkeen muita kuluja ei tule. 

 

Matkakulut ja toimituskäytäntö

  • Miksi matkakulu ei sisälly palvelun hintaan? – Meiltä tilataan usein useampia palveluita kerralla, esim. 3 taulun kiinnitystä, 1 television kiinnitys + pyykinpesukoneen asennus. Emme ole sisällyttäneet matkakulua jokaisen tuotteen hintaan, jotta tällaisessa tapauksessa asiakas ei joutuisi maksamaan matkakulua useampaan kertaan! 
  • Tarkista matkakulun suuruus sijainnissasi ja lue lisää toimituskäytännöistä täältä.

Voiko tilauksen peruuttaa?

  • Tilauksen voi perua viimeistään asennusta edeltävänä päivänä. Mikäli kyseistä asennusta varten on ehditty tekemään tarvikehankintoja tai siitä on aiheutunut muita kuluja, voidaan kulut vähentää hyvityksen määrästä. 
1 / 6