Tilausten käsittely asiakaspalvelun ollessa suljettuna --- Order processing while customer service is closed
Asennusten tilaaminen ja suorittaminen on mahdollista silloinkin, kun asiakaspalvelumme on suljettuna. Huomioi tällöin seuraavat asiat:
- Tilauksestasi menee työmääräys suoraan asentajalle
- Asentaja saapuu varaamanasi aikana
- Huom ±1 h toleranssi keskellä päivää olevissa varauksissa
- Varmista, että asentaja saa tilauksesi yhteydessä kaikki tarvittavat tiedot asennuksesta
- Käytä tarvittaessa Ostoskorin viestikenttää kertoaksesi asennuksen yksityiskohdista
- Et voi lisätä tilaukselle tietoja lähetettyäsi tilauksen
- Halutessasi tilata useampia palveluita samalle käynnille, varaa peräkkäiset vapaat ajat ja varmista että asentaja on molemmissa sama.
Mitä jos varaus täytyy siirtää tai perua?
- Voit siirtää ajanvarausta tai perua sen omatoimisesti ajanvarauksesta kertovan vahvistussähköpostin lopussa olevista linkeistä.
- Aikaa ei voi siirtää tai perua alle 12 h varatun ajan alkamisesta.
- Tarpeettomasta, perumattomasta käynnistä joudumme veloittamaan Tarkistuskäyntimaksun = 65e + matkakulu.
Seuraavat palvelut eivät ole saatavilla asiakaspalvelun ollessa suljettuna:
- Kokoamistyöt (hinnoitellaan tapauskohtaisesti)
-----------------------------------------------------------------------------------
Ordering and completing installations is possible even when our customer service is closed. Please note the following:
- Your order will be sent directly to the technician as a work order
- The technician will arrive during the time slot you have booked
- Please allow a ±1 hour window for appointments scheduled in the middle of the day
- Make sure the technician receives all the necessary information about the installation when you place your order
- If needed, use the message field in the Shopping Cart to provide details about the installation
- You cannot add information to your order after it has been submitted
- If you wish to book multiple services for the same visit, reserve consecutive available time slots and ensure that the technician is the same for both.
What if the appointment needs to be rescheduled or cancelled?
- You can reschedule or cancel your appointment yourself using the links at the end of the confirmation email
- Appointments cannot be rescheduled or cancelled less than 12 hours before the booked time
- For unnecessary visits that are not cancelled in time, we must charge an Inspection Visit Fee = 65 € + travel costs.
The following services are not available while customer service is closed:
- Assembly work (priced case-by-case)